9. juli 2011

Tilbake med litt nytt :)

Hei! Håper dere har hatt en fin uke, det har i hvertfall jeg. Kjøpe med meg noen lakker, klistremerker osv. som jeg tenkte jeg kunne vise fram. Ble litt skuffet når jeg fikk vite at Sephora i Roma ikke hadde Sephora by OPI, men det gikk fort over når jeg så alt det andre de hadde :) Og så måtte jeg selvfølgelig en tur innom KIKO :)

Lakker 
 - Sephora Collection Moody Woman
-Sephora Collection Let's Dance
-KIKO 341
-KIKO 344
- KIKO 281
- Wynie Nail Art 108
- Wynie Nail Art 99
- Wynie Nail Art 110

Pynt
 -Sephora Nail Patch Art Chinese Blossom
- Klistremerker fra Enjoy Everyday
- 3D keramikkblomster 

Utstyr
- Sephora Perfect Manicure
- KIKO Acetonfri Neglelakkfjerner
- Sephora 4 way Buffer
-Sephora Cuticle Oil

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar