27. juni 2011

Sephora by OPI: Glee

Som stor Glee-fan og neglelakkavhengig har jeg selvfølgelig siklet på denne kolleksjonen siden jeg fant ut om den. Jeg drar til Italia på fredag og håper på en tur til Sephora i Roma for å få med meg noen av disse skjønnhetene. Mine personlige favoritter er Slushied, Hell to the no, Diva-in-training og Nail printsene med noter.

Fra øverst og nedover: Diva-in-training, Gleek out!, Miss bossy pants, Mash up, Slushied, Hell to the no og Who let the dorks out? 

Mini Kitet består av Miss Bossy pants, Slushied, Gleek out og Mini Kit-eksklusivene Celibacy Club (Diamant Top Coat), Sue vs. Shue og Express yourself to yourself. 

Kolleksjonen består også av tre forskjellige Nail prints med blåe og hvite polka dots, Gullstjerner og noter.



Har du noe fra denne kolleksjonen? Har du noen favoritter? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar